pirmdiena, 2010. gada 18. janvāris

17.janvāris nav mana laimīgā diena

Šodiena nebija mana veiksmīgā diena...
tas jau nekas, bija tur sīkumi šādi tādi - mašīnai abs sabojājās (laikam tikai eļļa jāpielej, negribējās pat skatīties, nu tas, ka lampiņa deg) un biju sanāk pa velti centrā, jo iegāju tur pēc pārinstalētā datoriņa, bet tad man teica, ka ja nav kāda tur cedelīte, tad jāpiemaksā cik tur...nospļāvos un aizgāju (ar domu, ka tā cedelīte man taču kaut kur ir) tad fakultātē nesanāca satikt ko gribēju un tad man e-pasts nenosūtījās, kad sūtīju, un neatrakstīja to, ko gaidīju ka man šodien atsūtīs....sīkumi, es jau saku...bet nu ja vēl pēc tā visa aizdegas skurstenis brīdī, kad domā ka beidzot būs miers un varēsi nosnausties..
tad tas skurstenis deg rūkdams, saplaisāja otrajā stāvā tā, ka vannasistabas durvis vairs nevar kārtīgi aiztaisīt...bet tad norima, laicīgi nobloķēju visas iespējamās gaisa iekļūšanas vietas (apkures krāsns pagrabā, kamīns pirmajā stāvā)..tagad ir tikai karsts.
Laikam otrajā stāvā vajadzēs apmest vai flīzēt to skursteni, tādi saplaisājuši ķieģeļi nav smuki un arī citreiz var dūmot.
Kad pirmo reizi dega (pirms pāris gadiem) tad dūmi nenāca, bet laikam plaisas tajā reizē radās. Trešo reizi mans nabaga skurstenis laikam vairs neizturētu...

Dalies

1 komentārs: